Sebze ve Meyve Ticaretine İlişkin Saha Ziyaretlerine Muğla İliyle Devam Edildi.

14 Mayıs 2026



İç Ticaret Genel Müdürü Sayın Adem BAŞAR öncülüğündeki Genel Müdürlüğümüz Heyeti tarafından, Muğla İlinde sebze ve meyve ticaretine ilişkin saha ziyareti gerçekleştirilmiştir. Program kapsamında, sebze ve meyve ticareti ile iştigal eden meslek mensupları, üreticiler ve belediye personelinin katılım sağladığı bir toplantı düzenlenmiştir. Toplantıda, üreticilerin ve meslek mensuplarının sorunları ve çözüm önerileri ele alınmıştır.​

Heyet, ayrıca toptancı hallerini ve seraları ziyaret ederek toptancı hallerinin işleyişi ve üretime ilişkin konuları yerinde incelemiştir.